Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 29 mars 2011 18:06

Idag är jag riktigt trött efter dagens arbetspass. Trött i kroppen, trött i fötterna, trött i knoppen. När kvällen börjar smyga sig på ska jag krypa upp i soffan med ett par bitar choklad att mumsa på. Det längtar jag efter.

Av Anna - 28 mars 2011 10:00

Det har varit en riktigt bra helg. Den har innehållt sovmorgon, Knatteskutt (Kevin fick prova på friidrott), fotbollsträning, shopping, Eric Saade live på Trädgårdstorget, utemöblerna på framsidan blev framtagna, lördagsmys, våfflor, massa bus, vi har umgåtts med mina föräldrar, spelat 'Fia med knuff' och mycket mer. Vanligtvis är jag inte ledig när vi har lillgrabben, men jag hade bytt helg med en kollega och var därför ledig denna, vilket gjorde susen för min själ. Jag behövde avkoppling och bara få umgås med familjen. Nu är jag redo för en ny vecka!

Av Anna - 27 mars 2011 22:39

Jovisst ska den här beställningen användas som ett halsband, men den kunde lika gärna också ha använts som armband. Snurrar den bara ett par varv runt din handled och du har ett armband. Variation är det bästa.


     Ett alldeles unikt halsband där ägaren själv valde ut tillbehören och detaljerna när måttet var mätt och magnetlåset var på plats.

 

 

Av Anna - 25 mars 2011 17:17

 Pris: 65 kronor   


 Pris: 70 kronor


 Pris: 50 kronor


 Pris: 50 kronor


 Pris: 50 kronor

Av Anna - 25 mars 2011 17:15

Armband i vitt flätat läderband med berlocker och en bokstavspärla.

Av Anna - 25 mars 2011 16:54

  Skapa vårkänslor med dinglande snäckskal hängandes i öronen.

Nickelfria.

Av Anna - 25 mars 2011 10:00

Det är fredag, jag är ledig från jobbet och ute strålar solen. Våren har kommit. Idag väntar en underbar dag. Jag har planerat att både påta i trädgården och gå en långpromenad i solen. Inomhus väntar fortsättningen på den påbörjade vårstädningen. Jag är även ledig i helgen och det känns riktigt skönt. Imorgon väntar Knatteskutt för lillgrabben och fotbollsträning för mannen. Själv tänkte jag passa på att sitta i solen mot en husväg och andas in frisk luft.

Av Anna - 25 mars 2011 09:44

I och med den nya beställningen häromdagen passade jag också på att göra både ett nytt armband i vitt och ett par nya örhängen. Bilder kommer lite senare. Håll utkik.

Presentation


annasljuvating.se

Egen designade och handgjorda smycken och inredningsasscessoarer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards