Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 31 maj 2011 08:15

Vill du beställa något av mina smycken gör du på följande vis:


Ange det smycke du önskar utifrån beskrivning av hur den ser ut alternativt länka till det inlägget på bloggen där du har sett smycket. Ange också om du har några specifika önskemål, så som färg, berlock eller dyligt.


Maila din beställning till annashandmade@hotmail.com Uppge ditt namn, adress och eventuellt ditt handledsmått.

Av Anna - 30 maj 2011 20:41

Jag tänkte visa ytterligare ett nytt pärlarmband jag har skapat under helgen. En mintgrön variant med en berlock, här i form av en kungakrona.


Pris: 65 kronor

Av Anna - 30 maj 2011 18:30

Nu har ni väl ändå fått vänta tillräckligt länge. Eftermiddagen har ju till och med börjat att gå över till kväll. I vilket fall som helst, här är en av de tre nyheter jag har skapat i helgen.


Pärlarmband i en härlig rosaskimrande pastellfärg med elastiskt tråd för att lätt kunna få på och av sig armbandet.

Pris: 65 kronor

Av Anna - 30 maj 2011 08:02

Åh, jag har några nyheter att visa. Jag gör en uppdatering i eftermiddag med bilder.

Av Anna - 27 maj 2011 17:42

Vi åkte en sväng till stan, när Kevins musikal var slut, för att kika på en bröllopspresent. Jag passade på att smita in i en smyckesbutik, som också säljer smyckestillbehör. Det var rena guldgruvan för mig. Det kliade i fingrarna på mig och jag blev som ett litet barn som väntar på jultomten. Jag hade kunnat stanna i timmar om det inte vore för att Daniel satt i bilen och väntade på mig. Så mycket fina saker. Nu flödar inspirationen. Ikväll ska det redan skapas nya ting.

Av Anna - 27 maj 2011 14:18

Vilken regnskur det kom nyss. Det dundrade och blixtrade från himlen. Ner kom både regn och hagel. Nu verkar det ha avtagit och tur är väl det för snart ska jag iväg på musikal på Kevins dagis.


Efter sovmorgon för mig och Kevin och efter att ha lämnat honom på dagis passade jag på att göra några ärenden. Mellan en tur till jobbet och gymmet ordnade jag lite inför ett projekt jag har på gång just nu. Ni kommer snart bli varsle om det. Håll utkik.

Av Anna - 26 maj 2011 08:19

God morgon. Jag har varit vaken någon timme. Kunde inte somna om när mannen min gick upp för dagen. Det gör inget, nu blir dagen destå längre och jag hinner få mer gjort. Jag har precis satt mig framför datorn och donar lite med min hobby verksamhet. Jag letar marknader, beställer hem produkter, tittar på om jag ska utöka bloggen till hemsida och annat smått och gott. Tiden går lätt att slå ihjäl när man har tusen tankar och idéer i huvudet. Hoppas att du får en bra dag.

Av Anna - 24 maj 2011 21:35

Jag och min lilla familj är nyss hemkomna från en kväll hos mina föräldrar. Mina mamma fyllde år igår och det firades. I födelsedagspresent önskade hon sig ytterligare två halsband från Annas Handmade. Ett i vitt och ett i beiget. Sedan tidigare har hon denna. Precis som förra gången, blev även de två nya halsbanden unika på så sätt att hon själv fick bestämma berlockerna.


  Till den hängande berlocken används två mellandelar som är nya i lagret.


   Varför inte matcha den hängande spiran med ett par liknande örhängen.

Presentation


annasljuvating.se

Egen designade och handgjorda smycken och inredningsasscessoarer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards