Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 30 juni 2011 09:45

 


Pärlarmband med en berlock.

Pris: 65 kr  

En annan variant på detta armband är denna.

Av Anna - 24 juni 2011 16:28

Glad Midsommar. Hoppas att ni får en trevlig och regnfri midsommarafton. Det har redan regnat några stänk på oss, men det verkar som att det ser ljusare ut nu. Midsommarlunch åt som traditionellt utomhus och förhoppningsvis även middagen likaså.


Midsommarafton till ära visar jag er ytterligare en nyhet, som jag hade med på marknaden och som nu självfallet finns i min "butik". Det strålar sommar om den.


2-varvs pärlarmband i en somrig ljusgul färg.

Pris: 65 kronor  

Av Anna - 22 juni 2011 20:47

Detta armband kanske känns bekant. Nu finns det även i vitt. Jag ger dig en vit dröm i form ett vitt läderarmband med magnetlås och smyckesdetaljer i tibetsilver.


Pris: 65 kr  

Av Anna - 20 juni 2011 20:33

Pärlarmband i en fin silvergrå nyans.

Pris: 65 kr

 

 

Armband med turkosa pärlor och en silverkula inlindad i nät.

Pris: 65 kr

Av Anna - 20 juni 2011 19:50

Jag hade en jätte trevlig dag i Söderköping på Junimarknaden i lördags. Vädret höll i sig med en sol som tittade fram då och då och inte en droppe regn. Underhållningen på torget bestod av musik och dans av olika slag. Jag hoppas definitivt att detta är något jag kommer att göra om i sommar.


 

Av Anna - 18 juni 2011 07:55

  Något nytt och något jag kommer att ha med på marknaden idag.

Låt fantasin flöda. Använd hjärtat som en dekoration på ljusbrickan eller kanske som ett halssmycke.

Har du vägarna förbi Söderköping? Stanna till och besök mig gärna på Junimarknaden.  

Av Anna - 16 juni 2011 09:37

De sista träskivorna är målade och idag, och fortsättningsvis imorgon, ska det spikas nubb. Jag har ett nytt handgjort projekt på gång som ska bli premiär för på Junimarknaden. Dessutom har jag fler nya armband jag har gjort inför marknaden. Bilder kommer att läggas upp i samband med marknaden.

Av Anna - 12 juni 2011 20:00

Vilken underbar helg. Igår var det fotbollscup för lillkillen och idag har jag fixat och donat och inhandlat lite grejer inför marknaden på lördag. Gissa om jag längtar dit. Jag tycker det ska bli riktigt skoj. Imorgon måste jag lägga upp en planering för veckan för att se till så att inget glöms bort. Jag har ett par saker kvar att pyssla med i veckan, annars är det sluttampen på fredag. Jag är ledig från mitt jobb då på fredagen och har hela dagen på mig att ordna det allra sista. Förväntansfull? Jajamensan!

Presentation


annasljuvating.se

Egen designade och handgjorda smycken och inredningsasscessoarer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards