Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 17 juli 2011 09:15

Vilken skaparlust jag vaknade med imorse. Det sprätter i armarna och kliar i fingrarna. Jag har massa pyssel idéer som flyger runt i huvuet på mig nu. Bland annat har jag ett sug på att sy en hissgardin till datarummet här i hemmet. Vi var hemma hos några vänner igår där kvinnan i huset hade sytt en och det såg inte speciellt svårt ut. Det borde jag också klara av. Det kan faktiskt vara så illa att jag måste ut på tygjakt redan idag. Åtminståne om jag ska kunna dämpa min skaparlust något.


Förvisso kommer jag nog få utlopp för en viss del då jag har lovat mitt bonusbarn att han ska få göra ett arm- eller halsband i läder med en fotbollsberlock. Jag har en special beställning på en sådan berlock till en kund och passade därför på att beställa hem en extra till den fotbollstokiga killen som bor i mitt hem. Han brås på sin far.


För att dämpa skaparlusten något redan nu, tänkte jag ta fram en av mina favoritböcker. Jag ska krypa upp i soffan och bläddra bland de vackra bilderna på en underbar lantlig stil. Just en bok med förslag på ting att skapa ska jag självfallet också plocka fram.


God morgon på er allesammans.

Av Anna - 15 juli 2011 19:42

Jag ber om ursäkt att det har dröjt, men äntligen ska jag avslöja för er vem det är som vann tävlingen där vinsten var detta unika och handgjorda armband.


Får jag en trumvirvel.. Grattis Gabbi till vinsten! 




Av Anna - 13 juli 2011 20:30


Halsband i silverfärgad metall med budskapat 'Carpe Diem - Fånga dagen'.

Pris: 130 kr  

Finns även att beställa med orden Hope och Faith.

Av Anna - 13 juli 2011 07:45

Tävlingen är över och imorgon utses vinnaren. Håll tummarna för att det är just du som vinner.


Tack vet jag sol och bad, men under semestertider ska det även finnas plats för lite smyckestillverkning. Och så har det blivit. Jag har gjort ett nytt halsband, som jag kommer att lägga upp en bild på på bloggen ikväll. Hoppas att ni kommer gilla den lika mycket som jag, för jag älskar den! Smakprov: seize the day.

Av Anna - 8 juli 2011 14:25

Semestern har börjat och de första dagarna har och spenderas fortfarande med familjen F på Öland. Det är strålande solsken och vi har legat vid poolen både igår och idag. I onsdags passade vi på att åka till Ölands nöjespark där det bjöds på mängder av djur, karuseller och vattenland. Rena drömmen för barnen. Imorgon lämnar vi stugan vi har hyrt i en vecka, men istället för att fara hemåt åker vi vidare till Lerum, som ligger ett par mil norr om Göteborg, för att gå på bröllop. Det är något vi verkligen ser fram emot och jag vet att bruden kommer att vara strålande vacker.


Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen. Men ni glömmer väl inte bort att tävla om detta handgjorda armband. Bara fyra dagar kvar.


 

Av Anna - 5 juli 2011 13:04

Då var det tävlingsdags och i prispotten ligger detta vita flätade armband med magnetlås och berlocker i tibetsilver. Vinnaren kommer att få uppge sitt handledsmått och armbandet görs efter det.


 

Tävlingsregler:

Kopiera bilden (markera bilden och tryck ctrl+C) och skriv några rader om tävlingen i din blogg där du samtidigt länkar till tävlingen hos mig. När du har gjort det kommenterar du det här inlägget med namn och bloggadress och skriver att du är med och tävlar. Sen är det bara att hålla tummarna för att just du vinner.


Tävlingen kommer att pågå mellan den 5-12/7. Vinnaren kommer att meddelas på sin blogg samt även här hos mig.


Lycka till.

Av Anna - 4 juli 2011 16:33


Jag kommer att utlysa en tävling imorgon. Det får du inte missa!

Av Anna - 4 juli 2011 09:08

      


        

65 kr/styck

Presentation


annasljuvating.se

Egen designade och handgjorda smycken och inredningsasscessoarer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards