Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 20 april 2011 21:40

De senaste dagarna har det varit ett helt underbart väder ute. Strålande sol. Vårvädret har kommit. Nu får vi bara hoppas att det håller i sig. Men med det fina vädret blir min smyckestillverkning lidande. När påskledigheten är över är det dags att ta tag i saken igen. Då ska jag beställa nya produkter och prova på nya ting. Spännande. Håll ögonen öppna.


Glad påsk!

Av Anna - 15 april 2011 09:26

Det är inte bara smycken med en egen design jag tillverkar själv, utan jag har också gjort egna tvålar vid ett tillfälle med doften 'Fresh'. Här är två varianter.




      

Av Anna - 11 april 2011 20:21

Ytterliggare en beställning ligger och väntar. Det känns bra. Riktigt bra.

Av Anna - 5 april 2011 22:18

Jag trotsade blåst och smådugg till regn och gav mig ut på en promenad efter jobbet idag. Daniel skulle på fotbollsträning så jag åkte med och blev avsläppt en bit utanför Ekängen. Det kändes lite motigt, men när jag väl började promenera med bra musik i öronen gick det bara bättre och bättre. Promenaden visade sig bli riktigt harmonisk - jag plockade ett par kvistar videung, det luktade brända mandlar från något hus, mitt hår doftade ljuvligt i vinden efter gårdagens besök hos frisören samt att jag gick en liten extra runda.

Presentation


annasljuvating.se

Egen designade och handgjorda smycken och inredningsasscessoarer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards